Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Friday, April 17, 2009

Tgok Cek Rusa


Anak Rusa yang jinak



Hai cek Rusa..Dah makan ke..



Bubai cek Rusa..MAMI nak bawa pi 7-11. Nati ADAM datang melawat lagi


Kesian nya ADAM MAMI.. PAgi Jumaat MAMI ada ngajar tuisyen murid DEAF.MAMI sibuk la ADAM waktu pagi nie Pagi tadi MAMI letak ADAM kat rumah cikYah. Sebelah rumah jer..MAMA n ABAH takde pi Pasar Wakaf BAru.. Selalunya AYAH ada tuk jaga ADAM tapi AYAH nya pi outstation kan. Pulak nya tadi parent murid2 nie lewat ambil anak mereka.. Pas je MAMI tutup pintu,,,...Sarung tudung jom ADAM ., MAMI bawa pi 7-Eleven sambil2 beli top-up hp. Sebelum tu singgah kat depan ASRAMA ZAINAB ada la kandang RUSA kat situ.. ADAM punya la suka 'berbual' dengan rusa2 kat situ.Pulanya rusa2 situ jinak2 belaka. Dah beli milo kotak tu ADAM dalam kereta tu dia dok minum..Abis pulak baju tumpah air akibat dipicitnya.. Pasje MAMI belok jalan masuk rumah tgok2 llleeeee...ADAM MAMI dah lena.. heheheeee.... Menjadi juga taktik MAMI nak tido kan ADAM... takpe asal ADAM puas hati dapat tengok RUSA

No comments: