Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Tuesday, August 9, 2011

Meletihkan

Agak meletihkan dan mencabar kandungan ke dua Ted ini.
Yang ini benar2 menguji ketahan diri dan kekuatan mental.
Kuat dengan alahan nya...
Awal-awal dah berasa lelah ( emm mcm org asma la pula).
Ted masih belum dapat menunaikan puasa lagi.
Memang tak terdaya dengan alahan
kandungan ke dua ini.
Mangkuk tandas bilik air tu mesti tension asyik tengok
muka nie ajer duk meluahkan isi perut padanya..
Sampaikan anakanda Adam pun reti bebel yg Mami ni
asyik muntah banyak..banyak..banyak..
(sambil tu tgn nya bernombor 5 melayang2 ke udara..nak menunjukkan byknya)..
Dah tak tahu la apa yg nak di makan...
singgah kejap je makanan tu di kerongkong dan
bila bangun berdiri dari kerusi ajer
terus berlumba2 pula makanan
tu nak keluar semula...
Memang..memang...


Emosi : Stabil... takde apa nak di stress kan..
(20/21 hb ada exam di oum ..mcm xde rasa ajer)