Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Wednesday, April 22, 2009

Kota Bharu bermandi CAHAYA

Bermula dari Hari Keputeraan Sultan Kelantan 30 Mac hingga akhir APRIL ini, Kota Bharu+Kubang Kerian berpesta cahaya. Semua bangunan memasang lampu kelip2 yang direka mengikut kreativiti . Disamping itu ada juga diadakan Pertandingan Pintu Gerbang Tercantik yang diwakili beberapa Jabatan sepeti JKR, KADA, TNB, dan lain-lain.

Antara gambar Pintu Gerbang yang TED boleh ambik. Cantik2 kanDI Bangunan Darul Naim dimana tempat pusat pertadbiran Negeri Kelantan di hias banyak nya lampu-lampu yang di reka bentuk dan sangat kreatif. Sekali tengok TED rasa macam kat Taman Disneyland..

Memang cantik tempat nie
Disini ramai orang datang membawa anak-anak terutamanya untuk beridah di waktu malam. Memang berbaloi dan TED dapat tengok banyak muka2 ceria anak2 yang dibawa oleh keluarga mereka Namun ada juga yang datang utk 'bermadu kasih' bersama pasangan masing2.. Mencemarkan pulak.. dah le Tak reti Malu ke pada orang2 tuan n kanak2 yang ada di sekitar mereka.


Betapa bercahaya nya Hubbie TED cakap macam ini la org di KB nie nak beriadah + berseronok dgn Family dorang coz di sini tak semua tempat 'hidup'.
Mujurla ada KB MALL n TESCO..

Ada juga yang berniaga di sini.
Contohnya jual belon karektor kartun nie
Keluarga ni menarik perhatian TED..kenapa??
Sebab 'sempoi' je berkain batik n sarung pelikat
ADAM tengah pikir boleh tak nak berenang dalam kolam ni..Adam n Ayahnya

2 comments:

kakchik said...

assalamualaikum ted,

kakchik tak tengok lagi semua tu sebab dah lama tak keluar malam ke bandar. cantik kan?

Ted said...

Waalaikumusalam kakchik..

Betul memang cantik Ini pengalaman pertama TED tinggal di KB. di tempat TED tak ada sambutan macam nie..