Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Monday, April 19, 2010

Solat Berjemaah

Yang beseluar pelikat itu Adam..
Perhh..seksi anak Mami..
Adam buat apa tu....

Alhamdulillah...Sejuk hati Mami tengok Adam siap berkopiah
untuk solat jemaah bersama Abah dan Mama
tapi kan Adam...Bajunya mana?..
blogger-emoticon.blogspot.com



7 comments:

angah`izza said...

hehee..boleh geng dgn Mufazzal. Mufazzal slalu dok sibuk nk ikut acunya smayang, siap kena taruk 1 sejadah kt sebelah acunya, tp tu la..kdg2 tu dgn berpampers je..

Nolida Shaazlin said...

terhibur gak tgk keletah anak-anak..hilang tensen masa kerja..hehehehe...seksi gak ye adam bersolat...tak de baju...

kakchik said...

hehe, comel! baguslah adam, meniru orang solat, insyaallah makin besar senanglah untuk dididik mencintai solat.

-T.e.d - said...

Angah: Betul tu..Akak lebih suka dia ikut Abah dia solat sebab Abah dia pakai kopiah dan dia hanya minta kopiah.Kalau dia ikut akak solat..dimintanya pulak pakai telekung..eerrkk..

-T.e.d - said...

Nolida: Memang mereka sangat menghibur..maklumlah permata hati..Kalau ikut kan nak jadi suri rumah ajer..berkepit dgn anak..tapi kerjaya tetap kena jalankan..Amanah+tggungjawab

-T.e.d - said...

Kakchik: Alhamdulillah..Tak pernah di suruh tapi Adam sendiri berkehendak solat bersama. Nak solat mesti ada kopiah..tak pakai baju seluar tak apa..Tapi kopiah mesti ada..Insyallah Kakchik.CAbaran mendidik anak lelaki ni berat dan mesti kena caranya.Harap nya Adam akan jadi anak yg soleh kelak.. ^_^

acik ayu said...

hahah so kiut la adam.