Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Tuesday, October 27, 2009

Buat la lagi kalau nak rasa makan Kasut Ted

Pulang dari sekolah semalam, TED ke KWSP.
Parking kereta depan dengan The Store.
Selesai urusan, TED nampak 3 orang budak-budak
Burma/Myamar[minta sedekah punya budak]
sedang mengintai2 ke dalam 'DAJ' Ted..
Ted just 'usha' je dulu nak tengok apa budak2 ni buat.
Sambil-sambil tu TED masuk ke A&W untuk membeli nuggets untuk ADAM
Budak-budak tu ikut TED. Ted buat tak tau ajer
Malas nak di layan
Semasa depan kaunter A&W
budak2 ni cuba menagih simpati pelanggan yang sedang
memesan makanan.
Sampai di giliran TED, Ted hanya geleng dan buat tak tau ajer
TAPI
yang geram nya disebabkan TED buat 'dek'
dengan Buku Yassin di tangan dia
Di ketuk2 dekat lengan TED.
Apa lagi TED cengkam tangan budak tu.
Ingatkan dia takut kat TED
sebab TED dan keraskan suara
TETAPI ada ke patut
Simbol tangan 'F**K di 'hadiahkan' kat TED
eeeiii
MUJUR TED tak tampar aje
Ingat memang nak TAMPAR tapi memikir juga
ke tiga-tiga budak tu sama. Dah dihalau keluar
tapi simbol tangan F**K itu yang mereka tayangkan.
memang LAHA**U betul...
Kalau la TED serempak lagi budak-budak tu.. buat lagi macam tu
Korang tunggu lah rasa sedapnya
penangan kasut wedgie-wedges TED

4 comments:

acik ayu said...

ko lempang je ted bdk2 tu.

mcm harram btol pe'el

namakulin said...

nilah yang kita tak puas ati, budak2 ni dahla digunakan untuk cari makan, tapi bkn untuk perut diaorang, tapi perut org yang sebenarnya malas bekerja. Kalau nak senang keje, ajarla bebudak tu yang elok sikit, ye tak? apa pun ...bagi je budak tu makan kasut, tapi jgnla kasut Ted, kasut Adam jelah yek..

namakulin said...

bagi je bebudak tu makan kasut, tapi janganla bagi kasut Ted ye, kasut Adam pun cukupla....

-T.e.d - said...

Ayu:..Tu yang geram nya sebab tak terlempang..
Namakulin: Tu lah kak, memula tu niat nak belanja budak2 ni keropok lekor yang ada org jual kat situ. Atleast dorang ni dapat gak makan tapi disebabkan kekurang ajaran itu mati niat Ted..tentang kasut tu..hehee tak tergamak la tapi kalu geram dooh gamak kot..