Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Sunday, August 16, 2009

Alahai org Kota Bharu

Hari ini, balik dari sekolah
TED singgah ke Kedutaan Thailand.
Ada 'Amazing Thailand'
Jualan barangan, makanan serta urutan Thailand di sana
TED tengok barangan yang dijual biasa2 ajer

Lepas dari sana
TED menuju ke BILLION
Tujuan nya untuk beli Vitagen dan Milo utk ADAM
Dah berjanji semalamnya nak beli utk dia

Apa yg TED nak ckp nya tentang kedua-dua tempat ini
Keduanya adalah tempat yg ramai pengunjung
Di tapak jualan adalah lebih kurang 100++ orang
Begitu juga di Billion
Dan di kedua2 tempat itu org jeling tengok TED mcm lah
TED nie pembawa 'WABAK'
sebabnya TED pakai M.A.S.K

Pelik kan
Orang sekeliling TED takde pun sorang yg menggunakan Mask
KENAPA EKK...??
Tak cukup ker kempen... iklan... banner...
yang di maklumkan sekarang nie?

Yang habis mask di farmasi..kedai tu ...
buat apa?
Guna nya TIDAK
Ada pulak tadi sorg pekerja Billion nieboleh cakap
org yg pakai Mask nie ialah
orang yg berpenyakit.
Sebab org sakit je pakai mask
APA PUNYA ST*P*D la..
Tu la Parents suruh 'nagji' tinggi2
Gatai tak nak blajaq
Cikgu kata A
Dia kata E

TED tak kisahla
Biarla nampak mcm penyamun ker..apa ker..
Yang TED pentingkan
Jaga diri sendiri

SEBABNYA

TED ada ADAM
TED ada HUBBIE
TED ada FAMILY
TED jaga diri utk semua orang

4 comments:

Gr8_ejam said...

sabo jela ted, kita nk menjaga kesihatan ntk org tersayang. WTH je kat diowng tu ok. skang no tgh menaip ni, dah 62 org menjadi korban H1N1.. Diowng tu dh kena n mgkin dh ade yg meninggal kat KB, baru sedar kot.. 'Dah terhantuk, baru nk tengadah'.. anyway, u r not only the one that keep wear a mask though. me too lor...ok sis. Hope ur family doing well. Good Luck.

acik ayu said...

really stupid tau ted.
aku pon tensi.
pkai kat opis pon kne gelak.
pdhal skati kite la kan?

siap ckp aku ni ngade2 lg.
mcm tahi kan?
haih

-T.e.d - said...

Ejam n ayu
TQ byk2..
memangkan kesedaran masyarakat tipis tapi melatah cepat ttg kematian yg semakin meningkat nie
Take care our self n family..

jimie said...

heks,heks..teruskan kecemerlangan TED..slmt maju jaya...cewahh..