Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Friday, July 31, 2009

Lembu Giant di KB





cerita Hari Rabu juga
Balik aje dari sukan sekolah
Mandi2, tukar baju ADAM
Ajak Ayah juga
Kami pi ke Stadium
Ada hari Penternak,Peladang dan Nelayan
Hari Rabu tu last day dah
Mula dari minggu lepas lagi
TED bersungguh nak gi pun sebab kawan
sekolah tunjuk gambar lembu 'giant'
Ingat semula ADAM suka tgok lembu
tu yang beria-ia nak gi
Memang best+berbaloi
Dapatla TED beli juga buah Pulasan 4KG...
Best...best...best....

Inilah lembu 'Giant' tu.. Besarkan
Comel plak tu
Nama lembu ni 'BOB"
Tuan dia org muda dari Bachok
Siap dimandi2 kan BOB ni. Manja sungguh...


Ni pula SI RATU BIRI-BIRI
Tapi sebenarnya dia ni Jantan
Tapi biri ni pemenang Ratu Biri
Memang sungguh cantik dan bulu dia putih bersih
Tak busuk pun..Kambing pun rajin mandi dah sekarang nie..
Hheheee
Kambing ni pun antara yang dipamerkan
TED suka tgok kambing nie sebab...
Rambut dia jer.
Bestnya kalu dapat pintal2 rambut @ remos kambing nie...

2 comments:

Gr8_ejam said...

xbleh tahan ratu biri tu.. cantik betul. kalah kucing peliharaan org dpn umah ejam ni. hahahha mest jd rebutan kambin2 len tu kan? hakhkakhak ejam rasa, ratu biri tu kepunyaan kambing berjambul td tu.. kacak sgt...

-T.e.d - said...

kucing peliharaan dpn umah ejam tu umah abg sham ker..hehee.. cun gillers... yg jambul tu macho jugak.. tapikan kalu biri2 cun mcm ratu tu kan..TED pun sanggup jaga. bawa jalan2 1 kampung dgn ADAM,, huhu