Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Friday, June 26, 2009

di Tepi Sungai Kelantan

Petang semalam bawa Adam keluar bersiar-siar..
Kami pergi ke tepi sungai Kelantan..
Dekat dgn Pelangi Mall.
Adam suka pi situ sebabnya dia suka tengok sungai,
suka tgok orang main jetski dan orang naik bot..
Nak duduk2 minum dan makan pun boleh di situ..
Byk dah kedai2 dibuka. Time malam lagila
byk budak2 muda melepak dan dating kat situ..

Adam yg sempoi

Kaki nya bukan main lagi.. bubuh atas batu lagi

Menikmati keindahan di tepi sungai

Cantik tak terucap ciptaan ALLAH

Anak Mami yg ceria+ lasak lari kehulu hilir


Dalam perjalanan pulang ke rumah di hadapan Wisma Persekutuan,
Kereta di hadapan TED ni membuatkan hati TED Geram sungguh..
Bukan apanya tengok la di biarkan sahaja anak kecil dia
mengeluarkan kepala di tingkap belakang..
Tak sayang ANAK ke atau SAYANG SGT buat gitu...
Ingat nak dapat ANAK nie mcm kucing dapat anak ker...
Naik kereta BESAR..Mesti Gaji BESAR..
Tapi Sayang sungguh
OTAK KECIL pulak..

Dah ler kepala anak keluar..Terdedah dengan udara+asap kenderaan

Ishk...Mujurla penunggang motosikal nie tak laju mcm roket tidak...Naya ler

3 comments:

HISHAM said...

kalo x syg bglh kat abg ni...dh lama tunggu dpt anak ni..

kakchik said...

salam ted. seronoknya adam dapat main-main tepi sungai. makcik ni pun belum pernah lagi ke situ w/pun dah dok di kelantan ni lebih 30 tahun.
yang budak dlm kete tu, mashaallah... kenapalah mak paknya biarkan macam tu, kalau terjadi apa-apa barulah nyesal tak sudah kan. tak beringat langsung!

Ted said...

Abg Syam..
Tulah yg TED geram nya...
Insyallah Rezeki abg coming soon..

Salam Kakchik..
Memang situ yg selau bawa Adam jalan.Adam suka explore byk perkara.
Selalunya org kita ni dah kena baru beringat..baru menyesal