Tentang Ted

My photo
::Kota Bharu::, Malaysia
::ObSeS With My AdaM.Luv My Hubbie:: Luv My Family ::

Monday, April 27, 2009

Riadah Di Taman Tengku Anis

Hari ini murid2 PKBP SK Tanjong Mas di bawa riadah di Taman Tengku Anis. Murid2 di hantar oleh keluarga masing2 di taman seawal jam 8 pagi. TED yang sepatutnya tunggu awal pun terlewat 15 minit tadi. Mujur Kak Asmat dah sampai dulu utk kawal budak. Seramai 25 orang murid yang datang.[Puhhh..Ramai nya...] Aktiviti dimulakan dengan senaman regangan dan berlari keliling kawasan dlm anggaran 300 meter..

dari kiri azwin,fatin,atik,naik,aniq dan Evon
Mereka nie dalam kategori Sindrom Down, Terencat Akal dan Slow learner


Yeng ni panggil TED -Mama.. Manja 'dooh'

Macam2 gelagat anak-anak ni..

Wakaf tempat kami 'lepak'

Pas penat main ..soruu time..
Makan pun kami ni la 'dayang2 mereka'

Murid2 seronok dan macam2 perangai dorang.Ini la masa mereka dapat bermain sepuas-puas nya terutama di tempat awam. Yelah.. Kalu mereka pi dengan keluarga mesti pandangan masyarakat pada golongan ini ...[pikir2kan la].. Lagipun budak2 ni mesti tak nak main kalu takde 'geng2 mereka'... Di akhir aktiviti semua nya ... BERBAU MASAM PELUH...

No comments: